Публичната компания Телематик Интерактив България АД и дъщерната ѝ СиТи Интерактив ЕООД стартираха устремно годината с участие в най-голямото изложение на игралната индустрия ICE, което се провежда всяка година в британската столица Лондон. На мащабното събитие присъстваха над 650 компании от 68 държави, а посетителите бяха над 35 000 души от всички континенти.
Първото публично дружество от игралната индустрия в България и дъщерната ѝ компания участваха в изложението с щанд. По време на трите дни на ICE екипите на компаниите успешно договориха разширяване на пазарното присъствие в различни региони на света след срещи както с настоящи, така и с нови и потенциални клиенти.
Сред постигнатите значими договорености на СиТи Интерактив ЕООД са с Groove Technology, N.V., Games Global, QTech Games, които ще позволят продуктите на дружеството да навлязат на нови пазари в Европа, Латинска Америка и Азия. По време на изложението бе постигната и договореност за разширяване на обхвата на дейност с платформата Finnplay, което ще доведе до придобиване на нови клиенти и разширяване на клиентската база с крайни потребители на продукта, предлаган от компанията.
СиТи Интерактив ЕООД успя да договори и продължаване на експанзията в балтийските държави, като подписа договор за още по-стабилно присъствие на пазара в Литва. В Словакия и Чехия ще бъде разширен кръга от клиенти, а в Белгия се очаква в най-близко бъдеще финализирането на сделка с нови оператори. Компанията стъпва и на нов пазар – Република Сръбска, част от Босна и Херцеговина, който е сред потенциално силните региони.
След успешни преговори е договорено и разширяване на пазарния дял в Латинска Америка, като в Мексико се изчиства процеса по стартиране на работа с най-големия оператор Caliente, а в Аржентина фирмата навлиза в нови провинции – Кордоба и Мендоса. В Северна Америка СиТи Интерактив даде началото и на процеса по стъпване на пазара в Канада.
Изложението в Лондон постави успешно начало на годината за СиТи Интерактив ЕООД и се очаква договореното да разшири значително обхвата на работа на фирмата, която в момента е сертифицирана за 18 пазара, а продуктите ѝ се предлагат в повече от 1700 онлайн обекта.
В същото време Телематик Интерактив България АД договори нови ексклузивни условия и инструменти за привличане и задържане на потребители, което ще позволи разширяване на клиентската база и постигането на още по-добри резулати. След успешни преговори се достигна до решение да бъде разширено портфолиото на предлаганите продукти в Кения, а също и финализиране на процесите по създаване на условия за старта на операцията в Перу.
За създадения в началото на годината нов отдел към стратегическия мениджмънт на Телематик Интерактив България АД с фокус към придобивания на компании, студия за игри и платформени решения, изложението в Лондон предостави възможности за запознаване с продуките за потенциално придобиване на операции в европейски пазари, както и на студиа за игри и софтуерни платформи. Това ще даде възможност на дружеството в следващите месеци да идентифицира подходящи възможности за разширяване на дейността на нови пазари.
По време на изложението бе разширено сътрудничеството по договора на Телематик Интерактив България АД с организатора на испанското футболно първенство ЛаЛига, на който компанията е официален партньор за България. Бяха договорени нови възможности за работа както с Телематик Интерактив България АД, така и с дъщерната СиТи Интерактив ЕООД.
След като в началото на миналата година Телематик Интерактив България АД излезе на Българската фондова борса и дружеството стана първата публична компания от игралната индустрия, на тазгодишното изложение имаше сериозен интерес към нея. Посетителите бяха впечатлени, че за кракто време дружеството успя да се нареди сред 40-те най-търгувани компании на БФБ. През тази година компанията планира да излезе и на Франфуртската фондова борса, което ще доведе до привличането на нови инвеститори и възможности за развитие.