Първата публична компания от игралната индустрия се включва в проекта „Добрият пример“ на bTV Media Group и ще участва в инициативата „Да изчистим България заедно“ на 16 септември. По време на Световния ден на почистването на планетата екипът на Телематик Интерактив ще се присъедини към най-голямата доброволческа кампания в държавата и ще се включи в почистването на столицата.
„Надсловът, под който тази година се провежда инициативата е „Готови сме!“. По този повод искам да заявя, че ние от Телематик Интерактив сме готови да помогнем в това да направим България по-чисто, по-красиво и по-добро място за живеене“, заяви изпълнителният директор на компанията Лъчезар Петров.
Талисманът на кампанията – Зеленко дойде до офиса на дружеството лично да се запознае с всички доброволци и да им благодари за готовността да участват в проекта.
Това е втората еко инициатива, в която дружеството взима участие. През юни тази година, Телематик Интерактив организира почистване на Западния парк по време на Световният ден на околната среда. Събитията са част от политиката за устойчивост на компанията, която е фокусирана върху три основни направления – създаване на добри условия за екипа, социално значими кампании и партньорства.