ИНФОРМАЦИЯ ЗА УСЛОВИЯТА И РЕДА ЗА ПОДАВАНЕ НА СИГНАЛИ В „ТЕЛЕМАТИК ИНТЕРАКТИВ БЪЛГАРИЯ“ АД
Имате възможност да подадете сигнал за нарушение чрез канала за вътрешно подаване на сигнали в „ТЕЛЕМАТИК ИНТЕРАКТИВ БЪЛГАРИЯ“ АД, ако сте сигнализиращо лице по смисъла на чл. 5, ал. 2 от ЗЗЛПСПОИН, а именно физическо лице, което подава сигнал за нарушение, станало му известно в качеството му на:
Имайте предвид, че защита по закона се предоставя и на лицата, които подпомагат сигнализиращото лице в процеса на подаване на сигнала. Лицата, които са свързани със сигнализиращото лице и могат да бъдат подложени на репресивни ответни действия поради сигнализирането, както и юридически лица, в които сигнализиращото лице притежава дялово участие, за които работи или с които е свързано по друг начин в работен контекст.
Важно: Ако не сте сред посочените лица, също имате възможност да подадете сигнал за нарушение, който ще бъде разгледан по общите правила на Административнопроцесуалния кодекс от отдел „GDPR“.
Сигналите за нарушения, подавани по реда на ЗЗЛПСПОИН, трябва да са се отнасят до една или повече от следните области, свързани с дейността на „ТЕЛЕМАТИК ИНЕТРАКТИВ БЪЛГАРИЯ“ АД:
Списък с актовете на Европейския съюз, които се отнасят до сигналите за нарушения по ЗЗЛПСПОИН, се съдържа в приложение към ЗЗЛПСПОИН. Ако считате, че в дейността на “ ТЕЛЕМАТИК ИНТЕРАКТИВ БЪЛГАРИЯ“ АД са допуснати нарушения на тези актове и сте в кръга на сигнализиращите лица по ЗЗЛПСПОИН, имате право да подадете сигнал чрез канала за вътрешно подаване.
„ТЕЛЕМАТИК ИНТЕРАКТИВ БЪЛГАРИЯ“ АД осигурява подаването на сигнали по ЗЗЛПСПОИН писмено, включително чрез електронна поща, или устно.
За подаване на писмен сигнал може да използвате образеца на Формуляр за регистриране на сигнал за подаване на информация за нарушения съгласно ЗЗЛПСПОИН, като попълните само Част I – V включително, положите саморъчен подпис и депозирате или изпратите по пощата попълнения формуляр на адрес: гр. София, ул.“Кукуш“ № 7, Канал за вътрешно подаване на сигнали. В срок от 7 дни след получаването на сигнала служител, отговарящ за разглеждането му, ще потвърди получаването и ще Ви предостави информация за регистриране на сигнала и неговия уникален идентификационен номер и дата. Всяка следваща информация или комуникация във връзка със сигнала се прилага към този уникален идентификационен номер.
За подаване на сигнал чрез електронна поща може да използвате образеца на Формуляр за регистриране на сигнал за подаване на информация за нарушения съгласно ЗЗЛПСПОИН, като попълните само Част I – V включително, подпишете с квалифициран електронен подпис (КЕП) и изпратите на адрес: dpoonline@palmsbet.com В срок от 7 дни след получаването на сигнала служител, отговарящ за разглеждането му, ще потвърди получаването и ще Ви предостави информация за регистриране на сигнала и неговия уникален идентификационен номер и дата. Всяка следваща информация или комуникация във връзка със сигнала се прилага към този уникален идентификационен номер.
Устно подаване на сигнал става на място в офиса на „ТЕЛЕМАТИК ИНТЕРАКТИВ БЪЛАГАРИЯ“ АД на адрес: гр. София, бул. „Кукуш“ № 7.
Моля имайте предвид, че:
Администратор на личните данни:
„ТЕЛЕМАТИК ИНТЕРАКТИВ БЪЛАГАРИЯ“ АД, адрес гр. София 1345, ул. „Кукуш“ № 7, БУЛСТАТ: 206568976.
Цели на обработване на личните данни в сигналите за нарушения
Личните данни се обработват за целите на осигуряването на защитата на лицата, които подават сигнали или публично оповестяват информация за нарушения на българското законодателство или на актовете на Европейския съюз, станала им известна при или по повод изпълнение на трудовите им задължения или в друг работен контекст по смисъла на ЗЗЛПСПОИН, както и за изпълнение на съответните законови задължения.
Правно основание за обработване на личните данни
Личните Ви данни се обработват на основание чл. 6, пар. 1, б. „в“ от Регламент (ЕС) 2016/679 (Общ регламент относно защитата на данните) във връзка със задълженията, които произтичат от Закона за защита на лицата, подаващи сигнали или публично оповестяващи информация за нарушения.
Получатели на личните данни
Достъп до личните данни, съдържащи се в сигналите за нарушения, имат служителите, отговарящи за разглеждането на сигналите, определени за „ТЕЛЕМАТИК ИНТЕРАКТИВ БЪЛАГАРИЯ“ АД. Разкриването на самоличността на лицата и на информацията, свързана с подадените сигнали за нарушения, се допуска само при условията на чл. 31 от ЗЗЛПСПОИН, а именно:
или
Личните данни не се предават в трета държава или международна организация. Ако възникне правно задължение за предаване на данните, „ТЕЛЕМАТИК ИНТЕРАКТИВ БЪЛГАРИЯ“ АД, ще информира сигнализиращите лица преди предаването и ще представи приложимите за конкретния случай мерки, които гарантират адекватността на защитата на личните данни.
Срок за съхранение на личните данни
Личните данни се съхраняват в срок, който се определя при отчитане на следните критерии: 1. времето за извършване на проверката по сигнала, 2. времето, необходимо за по-нататъшни разследвания и 3. времето за съхранение на сигнала съгласно чл. 18, ал. 2, т. 9 от ЗЗЛПСПОИН.
Значение на предоставените лични данни
Предоставянето на личните Ви данни за целите на подаване на сигнали за нарушение е задължително изискване, а не предоставянето на данните и подаването на анонимни сигнали е пречка да се образува производство по сигнала, в съответствие с чл. 9, т. 1 от ЗЗЛПСПОИН.
Права на субектите на данни
При обработване на личните Ви данни разполагате с правата по Регламент (ЕС) 2016/679, които може да упражните по реда, посочен в общата ни информация за защита на личните данни. С тази информация може да се запознаете в раздел „Политика за защита на личните данни“ на уебсайта на “ТЕЛЕМАТИК ИНТЕРАКТИВ БЪЛГАРИЯ“ АД.
В допълнение към посочените в Регламент (ЕС) 2016/679 права имате и следните по ЗЗЛПСПОИН:
Copyright © 2024 | Telematic Interactive. All rights reserved.